Georges Aperghis

ΑΠΑΓΓΕΛΙΕΣ

Η προετοιμασία του κειμένου, ο τρόπος που το προστατεύεις από αυτό που έχει ήδη ακουστεί, που το αποσπάς από τις συνήθειες της ποίησης, του θεάτρου ή της ομιλίας της καθημερινής ζωής, προσιδιάζει εκείνης της μελωδικής εργασίας, η οποία  αρθρώνεται και συνυφαίνεται με τη μουσική γραφή. Το κείμενο δεν παραπέμπει εκτός της μουσικής, κάθε φώνημα είναι, από τη γέννησή του, παράδοξα ενδεδυμένο με μια ενέργεια ηχητική.

Μετάφραση: Δημήτρης Λεοντζάκος

Το μουσικό σώμα, Actes Sud, Arles 1990, σελ.90.

RECITATIONS

La préparation du texte, la manière de le protéger du déjà entendu, de l’écarter des habitudes de la poésie, du théâtre ou du parlé de la vie quotidienne s’assimile à un travail mélodique qui se construit et s’imbrique dans l’écriture musicale. Le texte n’est pas réfléchi en dehors de la musique ; chaque phonème est, dès sa naissance, affublé d’une action sonore.

Le Corps musical, Actes Sud, Arles 1990, p. 90.

Go back